سایت بهداشت محیط ایران

سایت بهداشت محیط ایران

بهداشت محیط،آب وفاضلاب، مواد زائد ، بهداشت مواد غذایی،استخدامی بهداشت محیط
سایت بهداشت محیط ایران

سایت بهداشت محیط ایران

بهداشت محیط،آب وفاضلاب، مواد زائد ، بهداشت مواد غذایی،استخدامی بهداشت محیط

پاورپوینت اصول GMP در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در سطح عرضه

پاورپوینت اصول GMP در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در سطح عرضه

مقدمه

روند رو به رشد  تعداد واحد های تولیدی صنایع غذایی و بهداشتی  و ایجاد تغییرات در تکنولوژی و تنوع و گوناگونی محصولات تولیدی  در دنیا سبب شده است تا صاحبان  صنایع تلاش بیشتری را در جهت  استقرار سیستم های کیفیتی در واحد های خود بنمایند . تا به این طریق در بین مصرف کنندگان  و مشتریان خود نسبت به رقبای دیگر اطمینان بیشتری را ایجاد نمایند .

در کشور ما نیز  به تبع کشور های صنعتی و توسعه یافته جهان ازاین  سیستم  ها استفاده می کنند . اما به نظر می رسد در اکثر کشور های توسعه یافته و یا کمتر توسعه یافته  تصمیم بر آن است که در اسرع وقت بدون رعایت ابتدایی ترین شرایط استقرار سیستم های کیفیتی   این سیستم ها را به هر قیمتی که شده   استقرار دهند  و بدون توجه به صورت مسئله  پاسخ آن را ارائه نمایند .

غافل ازاینکه پایداری سیستم های کیفیتی   دقیقا به ایجاد و استمرار شرایط اولیه آنها بر می گردد .

در این مقاله  مطالبی را مطالعه خواهید کرد که در ظاهر برای  همه ما  بسیار ساده است اما کسی که عمیق به این مسائل توجه کند  خواهد فهمید که استقرار هر سیستم کیفیتی و ایمنی در صنایع غذایی و بهداشتی  نیازمند رعایت  اصول اولیه بهداشتی و به طور کامل تر رعایت ضوابط فنی و بهداشتی در کارخانه های تولیدی است  که در دنیا آن را با نام اصول GMP می شناسند .

در این مقاله سعی شده است  تا کلیات روش هادر یک تولید خوب را  برای دانش پژوهان و مسئولین کنترل کیفی و مسئولین فنی کارخانه های مواد غذایی و بهداشتی  بیان شود .

چرا باید ما تاییدیه  GMP را داشته باشیم ؟

 با ایجاد و برقراری GMP در واحد تولیدی به دوایر دولتی و مشتریان خود در سراسر جهان اطمینان می دهیم که شرکت ما به پیمان خود برای عرضه یک محصول خوب  وبا کیفیت بالا  پایبند است



فایل پاورپوینت کامل و جامع و کاربردی و آموزشی جهت دانشجویان و اساتید گرامی بهداشت محیط  با 105 اسلاید





نتیجه تصویری برای دانلود






















جهت اطلاع از مطالب به روز سایت به کانالهای ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید.



   



جهت ورود به سایت بهداشت محیط ایران کلیک کنید