سایت بهداشت محیط ایران

سایت بهداشت محیط ایران

بهداشت محیط،آب وفاضلاب، مواد زائد ، بهداشت مواد غذایی،استخدامی بهداشت محیط
سایت بهداشت محیط ایران

سایت بهداشت محیط ایران

بهداشت محیط،آب وفاضلاب، مواد زائد ، بهداشت مواد غذایی،استخدامی بهداشت محیط

نرم افزار SewerGEMS

نرم افزار SewerGEMS



دانلود Bentley SewerGEMS V8i (SELECTseries 5) v08.11.05.113 - نرم افزار مدل‌سازی فاضلاب‌های بهداشتی و ترکیبی

SewerGEMS یکی از نرم افزارهای پر کاربرد شرکت Bentley و از قوی‌ترین نرم افزارهای مدل‌سازی سیستم‌های فاضلاب‌های بهداشتی و ترکیبی است. با کمک این نرم افزار می‌توان سیستم‌های فاضلاب بسیار دقیقی برای ساختمان‌ها، منازل و بافت شهری طراحی کرد و کاربرد بسیاری در صنایع آب و فاضلاب دارد. با کمک این نرم افزار می‌توان سیستم فاضلاب شهری را طراحی و بهینه سازی نمود، طراحی و ساخت صحیح سیستم فاضلاب شهری کمک به سزایی به حفظ محیط زیست، سلامت انسان‌ها و سایر موجودات زنده کرده و همچنین باعث صرفه جویی در منابع آب می‌شود.

از مهم‌ترین قابلیت‌های این نرم افزار می‌توان به ساده بودن کار با آن در حین قابلیت‌های قدرتمند آن اشاره نمود، این نرم افزار به مهندسان آب و فاضلاب کمک می‌کند تا بتوانند سیستم‌های دقیق و هوشمندی را در زمان بسیار کوتاه طراحی نموده و در عین حال هزینه‌ها را تا حد ممکن کاهش دهند؛ این نرم افزار با پیشنهادات استراتژیک خود در طراحی‌های مختلف کار مهندسان را بسیار آسان نموده و باعث صرفه جویی در زمان و انرژی آنان می‌شود.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار Bentley SewerGEMS:
- طراحی سیستم‌های مختلف فاضلاب شهری
- طراحی فاضلاب‌های ترکیبی و بهداشتی
- ارائه بهترین راهکارها بر اساس کمترین هزینه
- بهینه سازی سیستم‌های آب و فاضلاب ساختمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی و تجاری
- کاهش هزینه‌های تولید، بهره برداری و تعمیرات
- صرفه جویی در مصرف آب، هزینه و انرژی با طراحی‌های اصولی
- حفظ محیط زیست و سلامت موجودات زنده

SewerGEMS Screenshot 1 SewerGEMS Screenshot 2 SewerGEMS Screenshot 3 SewerGEMS Screenshot 4 SewerGEMS Screenshot 5

رم افزار SewerGEMS به طور کامل و پویا برای مدل سازی سیستم های فاضلاب شهری می باشد . این نرم افزار اجازه می دهد تا مهندسان به تجزیه و تحلیل سیستم دفع فاضلاب شهری  از طریق استفاده از  ابزار هیدرولیک و تجزیه و تحلیل هیدرولوژیکی، و همچنین روش های مختلف کالیبراسیون شرایط آب و هوایی  دست یابند . سری چهارم این برنامه در ادامه بطور رایگان در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت . 

امیدوارم مورد استفاده دوستان قرار گیرد.

 

دانلود نرم افزار Bentley SewerGEMS V8i SS4 08.11.04.54

دانلود کرک برنامه بطور جداگانه 


SewerGEMS نرم افزاری از شرکت محبوب بنتلی جهت مدلسازی بهینه مجاری فاضلاب و سیستم های فاضلاب شهری است. این برنامه به صورت مشهودی فرایند مدلسازی را ساده و سرراست کرده است. بنابراین زمان بیشتری برای فکر کردن بر روی مسائل مربوط به مهندسی فاضلاب از جمله بهینه سازی ظرفیت مجراها و کانالهای انتقال فاضلاب جهت جلوگیری از مسائل سرریز شدن و… خواهید داشت. فایده دیگری که این برنامه برای شما خواهد داشت رعایت خودکار استانداردها و آئین نامه های سازمانهای نظارتی است. لذا مدلسازی شما همواره بر مبنای آخرین استانداردهای روز خواهد بود و جنبه قانونی نیز خواهد داشت.

این نرم افزاری قابلیتهای مختلفی برای مهندسین در نظر گرفته است. به عنوان مثال ابزارهای مختلفی برای نقشه کشی، طراحی، مدیریت و نگهداری فاضلابهای بهداشتی در این نرم افزار وجود دارد که فطعا در بهبود فرایند مدلسازی به شما کمک خواهند کرد. این نرم افزار ابزارهای مختلفی برای همکاری در تصمیم گیری های مدیریتی ارائه کرده است. به عنوان مثال بارها برای شما در طراحی و مدلسازی این سیستمها سولاتی این چنینی پیش آمده است که مثلا اگر این موضوع اتفاق بیفتند چه کاری باید انجام دهیم، یا چه اتفاق دیگری خواهد افتاد.

این برنامه با درک مدل فعلی و شناخت کاملش از سیستم های فاضلاب، در ارائه راه حلها و اتخاذ تصمیمات به خوبی به شما کمک خواهد کرد. همچنین برای بهینه سازی مدلها نیز این محصول ابزارهای مختلفی ارائه کرده است که توسط آن به راحتی میتوانید نقاط ضعف مدل را شناسایی و برای حل آن اقدام کنید. این برنامه بهترین سیستم های کالیبراسیون مدل را در اختیار شما قرار میدهد که توسط آن بهینه ترین مدل ممکن را میتوانید طراحی کنید. بزرگترین مزیت این محصول طراحی ساده و زیبای  بعلاوه آموزشها و مستندات کامل آن است. استفاده از SewerGEMS باعث کاهش هزینه های مالی و زمانی و افزایش دقت و بهین سازی مدلهای شما خواهد شد.

سیستم مورد نیاز 

SewerGEMS System Requirements

Operating System: Windows 7, Windows Vista, Windows Vista x64, Windows XP (Service Pack 2 or later), Windows XP Professional x64, Windows Server 2003 (Service Pack 1 or later), and Windows Server 2003 x64 (Service Pack 1 or later).

Software Prerequisites: Microsoft.NET Framework 3.5 (Installer will attempt to download and install this prerequisite if it is not present during installation.)

Processor: As per minimum operating system requirements

RAM: As per minimum operating system requirements (1GB or more is recommended for large networks, or to work on multiple files simultaneously)

Hard Disk: 500 MB of free storage space, with additional room for data files

Display: 1024 x 768 resolution, 256 colors (or better)

تصاویر

SewerGEMS

راهنمای نصب

در فایل Readme.txt موجود در پوشه‌ی Crack آورده شده است.

لینک دانلود

دانلود SewerGEMS_CONNECT Edition 10.01.00.70

دانلود Bentley_SewerGEMS_V8i_SS5_08.11.05.113

گذرواژه فایل(ها): Password: www.downloadly.ir















جهت اطلاع از مطالب به روز سایت به کانالهای ما در شبکه های اجتماعی بپیوندید.



   

(جهت دسترسی به مطالب به روز به سمت چپ سایت بخش آخرین مطالب مراجعه کنید)